Becca gästbloggar

Eftersom jag är så jävla värdelös på att blogga så har jag nu bett Becca om att gästblogga, så här kommer hon:
Heeeeeeeey! Becca här. Jag, Malin, Räka & Cim befinner oss just nu hemma hos Räka & kuckilurar. Vi dricker öl med andra ord. Ikväll ska vi hem till Håkansson som fyller 25 år. Sen blir det förmodligen Hallen som vanligt.
Räka & Cim har druckit hela dagen & är helt röda & väck i deras ögon, de ser helt mongolidiserade ut. Fast det är ju inget ovanligt ioförsig..... Men vi tycker om dom ändå, fast de inte har utseendet på sin sida. Vi kompenserar varandra då liksom. Jag & Malin som snygga & Cim & Räka som fula.
Nu vart de förresten ännu fulare helt plötsligt eftersom de små asen har druckit upp allt vin. GAAAAAAAAH.
Det är inte lätt att handskas med dessa killar alltså. Fyfan.
så, nu har jag inte tid mer med det här. Vill avsluta med att JAG är lite bättre än alla andra.
Becca is out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0