inte skottat ända fram!!:D

aha det var fredag det och jag vaknad på lördagen på samma sätt som förra veckan med pommes och räksallad över hela mig och soffan min mor är inte glad på mig alltså!! men jag är ju så charmig och glad när jag vaknar så nu är hon inte så arg längre!!

gårdagen var helt okej måste jag säga,vart full men tror inte jag gjorde bort mig mer än vanligt iaf!! idag ska bli riktigt trevligt först ska vi kolla hockey,hv ska äga som vanligt sen blir det fotboll hela min nästa sommar står på spel!! om sverige vinner ska jag och fält åka till sydafrika och vara där en månad! mkt trevligt!

aha vart inte mkt skrivet i dag så jag tror jag går och sover ett tag till!!:)

plus att vi ska oddsa och vinna miljoners!!;)

hörs sen mina vänner!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0