sammanfattningen!!

jaha då ska jag se om jag kan sammanfatta  den senaste veckan som varit jävligt rolig!!

vi kan ju börja med måndag t.o.m torsdag träning och jobb typ det gamla vanliga men det är ju så det ska vara!!:D

fredagen var jävligt lugn för min del för en gång skull,jag och räka åkte och träna sen hem till honom och bara softa.. sen gick vi till hallen och bara softa.. men senare kom motalas största tjockis fram och börja mucka med mig inte långt i från att vi tog en fajt där inte!! men det lugnade ner sig till slut iaf. sen gick jag hem o la mig..

På lördagen så åkte jag patrik och räka och sola och släppte sälen lös med ett vapen utanför vadstena!!
men han kom hem till oss hel och ren eller iaf hel!!:D
efter solningen så drog vi och tippa och köpte öl och våran nya favorit dryck kikki danielsson festis (bag in box)..
sen drog vi hem till mig och kollade på hockey med min cp till bror men det kommer jag till snart!!
och oddset gick jävligt bra för en gång skull vi åkte dit på ett mål annars skulle vi vunnit 15000!!:(
 sen vart vi ledsna och forsatte med kikki och sen kom malin och becca med nästa plåster en hela jäger!!:D
sen vart klockan 11 och då drog helt plötsligt min bror och in kommer min mamma med hennes nya "kille" och är fly förbannad för det ser ut som att dacke fejden har inträffat i lägenheten!! och så börjar hennes kille att lägga sig i och jag blir fly förbannad på honom och knuffar till han...(nära slagsmål nummer två)..
sen mina vänner kan jag inte berätta om kvällen på hallen för jag minns inte så mkt av den faktiskt!! bara hört lite vid sidan om men det behöver inte alls vara sant så det man inte minns det har inte hänt!!! hahahahhah

sen söndag och måndag=ÅNGEST!!!!

Tisdagen har varit kanon med jobb och nu blir det hockey och en öl eller två med räka och så ska jag försöka få i mig lite tacos med!!:) så det var min sammanfattning av helgen!!!:D

ha det bra mer galna grejer kommer säkert när man umgås med dom man gör!!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: belliz

Hahha jaa den lördagen va livfull måste jag säga:P haha ditt fulla as!=D <3

2009-10-21 @ 13:00:49
URL: http://izabellandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag full!!:)? du då du var ju lika full du,men jag var ju säkert så pass nykter att jag visste vad jag gjorde just då?:D puss på dig tjejen<3

2009-10-22 @ 00:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0