soliga dagen!!

Aha det har varit en helt okej dag i dag,jobbet har funkat kanon och jag såg fram i mot kvällen!!
ända tills jag fick ett samtal i från polisen som berättade att jag är anmäld för misshandel vilket
är väldigt konstigt!! men Cim ska nog kunnna fixa det här också!!
jag är lite förbannad på vissa personer som bara snackar sin skit för att skydda sig själva.
men det visar ju bara vilka som är äldst och har mest mognad..
tråkigt bara att man måste ordna med det här och såra den/dom man gillar mest!!!

sen vart ju inte kvällen som jag tänkt mig riktigt,jag åkte och sola vilket var väldigt skönt!
men sen skulle jag kolla på hv71 och dom skulle inkassera sin 6e raka seger men så vart
ju inte riktigt fallet brynäs vann med 2-1, men brorsan vart ju glad och det är ju kul för honom.
det kommer ju knappast vara så länge!!!:D

nu blir det att tänka på träningen som kommer bli så hårt i morgon!!
fy fan jag ska få ur mig mina aggresioner så inte någon annan får dom!!

ha det bra gott folk nu blir det tv ett tag till sen sängen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0