tiden räcker inte till...

Aha det var lill lördag det fan vad tiden går man börjar ju undra vad man nu ska göra här näst i livet??
eller jag vet precis vad jag ska göra men det kan man ju inte säga här det kan ju inte sluta bra....
snart helgen här det ska bli skönt att slippa det där jävla stress jobbet med maskinerna i arslet hela dagarna det tär ganska mycket på kroppen,iaf när det känns som att man gör allt själv!! för jag jobbar ju med en plussjobbare även kallad mongo,som även råkar vara min morbror men jag ska nog kunna lära en gammal hund att sitta!!?:D

Dagen har dock varit ganska bra med jobb ett ganska hårt tränings pass och jävligt mycket mat men det är ju bara fint vettni!! men nu är jag trött som synden va fan,så nu får det bli sängen!!

morgon dagen bjuder på jobb,sola och efter det träning och sen hockey!!

ha det bra alla.... eller dom flesta!!


Kommentarer
Postat av: Belliz

Du ska väl till Hallen imorgon?=) Så vi kan bli lika fulla som vanligt och göra bort oss? hahah Vi lyckas ju med de lite bättre än alla andra:P

2009-10-08 @ 18:48:13
URL: http://izabellandersson.blogg.se/
Postat av: cimedvin

hehe klart vi ska tjejen!:)vi gör alltid bort oss men det gör inget för vi är ju lite bättre än alla andra!:) jag ska ha kostym och spela pimp och du får vara min bitch om du vill!!:D hehe

2009-10-08 @ 19:19:49
Postat av: Becca

Hahahahaha "även kallad mongo"

2009-10-09 @ 14:18:06
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0