vissa männsikor alltså!!

jaha då var det dags igen, måste först och främst säga att vissa människor är så jävla falska!!
vissa bara ljuger och ljuger för att framställa sig själva som så bra
och det får mig verkligen att må illa!!!


men den här helgen haar varit helt okej måste jag säga i fredags var vi hos fält och
drack lite öl och sprit tror jag allt att det gick ner det var väl helt okej måste jag
säga.. sen på lördagen var vi först och sola sen gick vi hem till mig och kolla på
hockey och senare till fält och kolla på fotboll fast det behöver vi ju inte prata om!!

och sen har man ju varit på hallen med både fredag och lördag och det var väl sådär kul!
fredagen var ju faktiskt ganska kul där måste jag säga men lördagen var ju ingen hit direkt!

och sen vart det söndag då var jag hos räka och bror mina bitches och kolla ¨på film och det
var ju trevligt iaf,sen gicka jag hem och inväntade jobbet på måndag!!
det var riktigt jobbigt i dag fick jobba över lite och det sög ju när man inte mådde bra!!!

och nu ska jag nog ta och kolla på roast på berns, och det är ju jävligt kul
måste jag säga.. det är alltid kul att sitta och garva !!!

men ha det bra nu alla vänner!!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0